• Vevlager B5202/04/34/44
  • Vevlager-B200/230/234
  • Vevstakskit Volvo B230
    • Vevstakskit Volvo B230
    • Vevstakskit Volvo B230

    • 5,995.00kr
    • Det som behövs för att riva och sätta ihop en B230. H-profil stakar, ram , vevlager och samtliga packningar. OBS Ange om ni har en B230E eller B230F. 55mm eller 63mm ramlager samt om sotsatsen ska vara till en 8v eller 16v topp
    • Lägg i varukorg
  • Vevstakskit Volvo Vitmotor
    • Vevstakskit Volvo Vitmotor
    • Vevstakskit Volvo Vitmotor

    • 6,750.00kr
    • Ett kit med vad som behövs för att byta vevstakar i en Volvo vitmotor med 139,5mm stakar. Innehåller alla packningar över blocket. Toppbultar Vevlager och H-profil vevstakar. OBS Ramlager ingår inte i denna sats. Kan även fås med 143mm stakar
    • Välj alternativ
  • Vitmotor 139,5mm
  • Vitmotor 143mm
  • Vitmotor 147mm
  • AIM MXL STRADA
    • AIM MXL STRADA
    • AIM MXL STRADA

    • 10,990.00kr
    • Kan monteras med ett antal olika motorstyrningar som Link, Nira, MoTec, Pectel, DTA, MBE, Autronic, Bosch, Racetech,VI-Pec med flera komuniserar gem RS232 eller CAN. Du kan även koppla in givare direkt till enheten som temraturer, spjällpot, tryck.chassie mm. Leveras med anslutningskablar, ej givare. Givare säljs separat. Läser de flesta av marknadens protokoll (CAN protokoll).
    • Lägg i varukorg
  • Pmu-16
    • Pmu-16
    • Pmu-16

    • 11,495.00kr
    • Decennier sedan var de kritiska elektroniska komponenterna i en racerbil tändspolen och fördelaren. Racebilar idag har nu avancerade motorhanteringssystem, bromssystem, paddle shifters, dataloggers, radio, elektriska pumpar, fläktar och lampor. Alla komponenter måste kontrolleras vid rätt tillfälle, och alla komponenter kräver skydd för att förhindra skador eller brand. Säkringar och reläer andvänds traditionellt alla dessa ändamål, men de har många nackdelar…
    • Lägg i varukorg